Chrzanów
Pękła rura, nie ma ciepłej wody i na razie ponoć nie da się nic zrobić
Chodzi o blok przy Jabłoniowej 2 na osiedlu Młodości w Chrzanowie, którego administratorem jest Powszechna Spółdzielnia Mieszkaniowa.
Napisała do nas pani Agnieszka, lokatorka tego bloku.
- Po raz kolejny pękła rura. Jest to tak notorycznie, że naszym zdaniem Spółdzielnia powinna w trybie pilnym zlecić wymianę starych rur. Niestety, jesteśmy ignorowani i nie jesteśmy w stanie nic z tym zrobić. Ze względu na to, że nie ma właściciela mieszkania (gdzie pękła rura), ciepła woda została wyłączona. Z moich informacji wynika, że Spółdzielnia posiada numery kontaktowe do właścicieli mieszkań podlegających pod PSM. Jednakże musimy czekać aż do wtorku, ponieważ są święta i nikt z PSM nie skontaktuje się z właścicielem mieszkania. Jesteśmy coraz bardziej zdenerwowania i zdeterminowani, aby ktoś końcu poniósł odpowiedzialność za to co się dzieje. Płacimy nie małe czynsze, a notoryczne odłączanie dostępu do ciepłej wody oraz pękające rury w bloku powodują wiele strat dla nas - stwierdza.
Skontaktowaliśmy się z dyżurującym pracownikiem PSM. Powiedział, że właściciel mieszkania, gdzie w niedzielę rano pękła rura, przebywa zagranicą i na razie nie da się nic zrobić. „Procedura" usuwania awarii ma zostać rozpoczęta we wtorek, po święcie 11 Listopada.
Komentarze
3 komentarzy
Świete prawo własności prywatnej w całej okazałości niestety. Prawo mamy takie, że zarządca/spółdzielnia/wspólnota może właściciela mieszkania "pocałować w d...." i niewiele więcej. Sami tego chcieliśmy.
Chyba tak, skoro pracownik PSM mówi, iż ustalił, że właściciel mieszkania przebywa zagranicą.
wiadomo, w którym mieszkaniu pękła ta rura?