Materiały promocyjne
Cztery sposoby na to, aby marka była bardziej rozpoznawalna. Znasz je wszystkie?
Materiał promocyjny
1. Kalendarze z logo firmy
Najważniejszą cechą w każdej branży jest niezawodność i dotrzymywanie terminów. Z postępującą cyfryzacją wiąże się wiele zmian, jednak wciąż niezbędnym elementem wyposażenia każdego z nas jest terminarz wiszący na ścianie. Kalendarze reklamowe dla firm mogą występować również w wersji kieszonkowej, która idealnie sprawdza się u osób, które dużo podróżują. Niezależnie od formy, ten rodzaj gadżetów firmowych to doskonały sposób na promocję twojej marki wśród klientów.
2. Wizytówki - zareklamuj się w profesjonalny sposób
Wizytówki to prosty i skuteczny sposób na to, żeby przekazać klientom najważniejsze informacje na temat swojej firmy. Coraz częściej wizytówki są wypierane przez ulotki i banery, jednak ten niewielki kawałek papieru wciąż sprawdza się doskonale jako elegancki element reklamy. Nadmierna ilość napisów, ozdobników oraz informacji często przynosi odwrotny skutek do zamierzonego - agresywne promowanie firmy jest stosowane przez większość przedsiębiorców, dlatego wizytówki wyróżniają się wśród nich subtelnością przekazu. Wybierając ten rodzaj reklamy sprawisz, że klient poczuje szczere zainteresowanie twoją ofertą.
3. Artykuły biurowe - umieść na nich nazwę firmy
Długopisy, taśmy klejące i segregatory można znaleźć w większości miejsc pracy. Duże zapotrzebowanie, wiążące się z ich ciągłą eksploatacją, jest doskonałym polem do popisu w promowaniu swojej firmy. Długopisy lub ołówki z wytłoczonym logo twojej marki będą pełniły nie tylko funkcje reklamowe, ale również zachowają swoją pełną funkcjonalność. Twoje gadżety są potrzebne w wielu miejscach, niezależnie od tego czy jest to biuro, dom czy gabinet.
4. Breloki do kluczy z logiem firmy
Świetnym pomysłem marketingowym jest również inwestycja w breloki do kluczy z logiem twojej firmy. Każdy z nas posiada pęk ważnych kluczy, które nosimy bez dodatkowych przywieszek, co przyczynia się do częstego ich gubienie. Zareklamowanie się na brelokach to dobry sposób na promowanie swojej marki, ponieważ zawsze warto mieć tego rodzaju gadżet przy sobie. Dodatkowo masz pewność, że logo twojej firmy będzie oglądane codziennie.
Podsumowanie
Sposobów na reklamowanie swojej marki jest wiele. Większość z nich obejmuje umieszczenie nazwy firmy na przedmiotach codziennego użytku, które są chętnie używane przez klientów. Ten niepozorny sposób promocji sprawia, że marka staje się bardziej rozpoznawalna w otoczeniu. Dodatkowo wymaga zdecydowanie mniejszego nakładu finansowego niż wynajmowanie banerów i spotów w telewizji lub radiu. Warto pomyśleć o tym sposobie, ponieważ efekty takich działań są widoczne od razu i przynoszą wymierne rezultaty w postaci wzrostu rozpoznawalności firmy wśród klientów.
Materiał promocyjny