Chrzanów
Przejście podziemne na stacji PKP w Chrzanowie prawie gotowe
Komentarze
9 komentarzy
@profik - racja piszemy między sobą użytkownikami bo w normalnym samorządzie słucha się wyborców a tutaj ma się ich w duszy, podobnie media słuchają tych którzy płaca na ich utrzymanie a tutaj kto inny je utrzymuje, @KTOS taka gadanina w PKP trwa od ostatnich 20 lat i zero konkretów, najpiękniejszy dowód tego jak Chrzanów jest postrzegany jest przykład sąsiedniego Oświęcimia - tamtejszego niewielkiego nowiutkiego budynku stacji kolejowej oraz potężnego wielopoziomowego nowego parkingu typu Park&Ride, jak widać tam są gospodarze którzy do tego doprowadzili a w takim Chrzanowie to tylko potrafili wymyślić JA TO CHRZANÓW! i nic po za tym.
Marny wasz trud - @Kajkowski, @KTOS, @Toed, @abc, @AAA.. Tych komentarzy redaktorzy nie czytaja, zauważcie jak często Alka odpowiada tutaj - raz na kwartał? Na pewno nie pod każdym artykułem a tak by sobie piszacy tu "pytające" komentarze życzyli..
w lipcu 2020 pan redaktor Marek Oratowiski pisał https://przelom.pl/31926-zapadla-decyzja-dotyczaca-budynku-dworca-kolejowego.html W kontekście trwającego remontu stacji PKP w Chrzanowie wiele osób pytało o losy budynku dworca nie uwzględnionego w modernizacji. Pytani przed nas przedstawiciele PKP S.A. zabrali głos na ten temat. - Planujemy rozbiórkę byłego dworca w Chrzanowie po zakończeniu prac związanych z likwidacją przyłączy energetycznych znajdujących się w budynku - informuje Bartłomiej Sarna z wydziału prasowego PKP S.A." ZAPRASZAM NA WĄTEK FORUM PRZEŁOMU GDZIE OD 11 LAT PISZEMY W TYM TEMACIE I NIC https://przelom.pl/forum/viewtopic.php?f=23&t=3305&hilit=dworce+pkp
To przejście każdy może widzieć i każdy może sam zrobić sobie takie zdjęcie. Jako że prasa ma zapewniony dostęp do informacji niedostępnych dla zwykłego obywatela, to oczekuję czegoś więcej od redaktorów Przełomu. Konkretnie: Jak będzie wyglądał dworzec Chrzanów po przebudowie (jakiś rysunek, wizualizacja itp.), w tym układ przejść i dojść, parkingi, budynki itd. A jeżeli to jeszcze nie jest ustalone, to proponuję otworzyć publiczną dyskusję. Zapewniam, że oglądalność i sprzedaż Przełomu pójdzie w górę.
Lokalny dziennik, któren dostał pjerwszom nagrodę od Gadżety Wybiórczej i któren jak sam twierdzi promuje kolejowe dziedzictwo regionu, słowem się nie zająknął o tym, że lokalni miłośnicy kolei wynajęli sobie pociąg do Sierszy! DNO i dramat, ale czego w sumie się po Wyłomie spodziewać?
Co z budynkiem dworcowym? Czekacie aż się sam zawali? Może walnie prosto na ulice tak jak na Al. Henryka było i tylko cudem akurat nikt nie przejeżdżał samochodem czy nie przechodził pieszy, ale co tam przecież u nas lekkoduchów w stylu jakoś to będzie albo po mnie choćby i powódź nie brakuje. Dziennikarze tylko przeklepują komunikaty PLK kopiuj wklej a już podejść na miejsce zrobić fotkę tego budynku i napisać mija 20 lat i nic, kto za to odpowiada i do tablicy wywołać PKP nieruchomości, gospodarza miasta to już nie łaska bo zaczną się trudne pytania a kto zna pana w spódniczce to wie że albo robi się czerwony, ale nerwowy i się będzie jąkał a tego nie lubi.
Nie ma tygodnia bez artykułu o modernizacji linii kolejowej. Ale za każdym razem pomijana jest kwestia budynku dworcowego przy ul. Fabrycznej. Zostawię tutaj link do artykułu o powstających jak grzyby po deszczu tzw. "dworcach systemowych" -> https://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/dworce-systemowe-debe-wielkie-i-chrzesne-juz-w-budowie-68425.html Wieś Chrzęsne - liczba mieszkańców 1174, wieś Dębe Wielkie - liczba mieszkańców 3746, wieś Chrzanów (woj. małopolskie) - stara rudera nie spełniająca swoich funkcji od ponad 20 lat, szpecąca krajobraz. Dochodzę do wniosku, że komuś najwyraźniej bardzo na tym zależy żeby lepiej nigdy nie było. Ja to Chrzanów...
Patrząc na zdjęcie, to nie szybko... czy przewidziano rampy dla rowerów? Na starej kładce były przynajmniej szyny na koło.
Kiedy otwarcie przejścia i czy od razu w całości?