Nie masz konta? Zarejestruj się

Materiały promocyjne

Top narzędzia do pracy zdalnej

15.02.2021 11:34 | 0 komentarzy | 472 odsłony | red

Materiał promocyjny

Ze względu na wszechobecną pandemię praca zdalna dla wielu firm stała się już nie tylko przejściowym trybem, ale coraz chętniej wybieraną opcją na stałe. Kluczową rolę w tym przypadku odgrywa dobra organizacja czasu pracy, a także odpowiednia komunikacja. By żaden z tych czynników nie zawiódł, potrzebujesz odpowiednich aplikacji. Sprawdź top narzędzia niezbędne w pracy zdalnej!
0
Top narzędzia do pracy zdalnej
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Alternatywa dla biura

Decydując się na pracę zdalną warto zacząć od organizacji i zaplanowania podstawowych kwestii. Od teraz nie potrzebujesz już biura, ale wciąż niezbędny okaże się adres, pod którym będzie działać Twoja firma. Warto więc wybrać wirtualne biuro w Warszawie. W ramach niewielkiego abonamentu otrzymujesz prestiżowy adres w samym centrum stolicy, którym możesz dowolnie dysponować. Nie dość, że Twój problem zostanie szybko rozwiązany, to dodatkowo zyskujesz przewagę nad konkurencją kreując wizerunek wysoce profesjonalnej marki z dużymi aspiracjami.

Platformy komunikacyjne

Jedną z aplikacji o niezwykle czytelnym interfejsie i intuicyjnej obsłudze jest Slack. Dzięki niemu całe zespoły, a także poszczególni pracownicy, są w stałym kontakcie. Slack daje wiele możliwości – wysyłanie wiadomości, wykonywanie połączeń głosowych oraz wideo, udostępnianie ekranów między urządzeniami czy przekazywanie zdjęć oraz małych plików wideo oraz PDF. Największą zaletą omawianej platformy jest możliwość tworzenia tak zwanych workspaces, dzięki czemu można utworzyć wiele kanałów oraz podgrup. Taka funkcja pozwala na lepszą przejrzystość oraz organizację pracy, szczególnie pracy zespołowej.

Z kolei Join.me umożliwia przede wszystkim szybkie podłączenie się do wideokonferencji i co ważne, szczególnie w trakcie ważnych spotkań zespołowych – możesz dzielić się ekranem nie przerywając połączenia audio bądź wideo. To darmowa aplikacja, która wchodzi w skład G Suite.

Ułatw sobie zarządzanie

Świetnym narzędziem, które znakomicie pomaga organizować pracę, jest Trello. Ta aplikacja ma wiele funkcji zarówno dla osób, które realizują swoje zadania samodzielnie, jak i dla wieloosobowych projektów. Co więcej, przejrzysty interefejs umożliwia pracę na wieloma projektami jednocześnie, a wszelkie naniesione zmiany są od razu widoczne dla wszystkich posiadających dostęp do poszczególnych działań. Na podobnej zasadzie działa również Asana.

Dobrym pomysłem jest też Evernote – to narzędzie uznawane jest za jedno z najlepszych, a ponadto podnosi produktywność zespołu. Dzięki niemu możesz skanować odręczne notatki i umieszczać je w kalendarzu, tworzyć rozbudowane plany na przyszłe tygodnie oraz zapisywać interesujące linki. Evernote umożliwia intensywną pracę i sprawi, że już o niczym nie zapomnisz. Przydatnych aplikacji, które zoptymalizują działanie firmy jest wiele więcej. Warto próbować różnych rozwiązań, by znaleźć idealne dla siebie. To najskuteczniejszy sposób na poprawę efektywności pracy i odpowiednią komunikację między pracownikami.

Materiał promocyjny