Materiały promocyjne
Niezbędne gadżety w 2021 roku – zaplanuj sukces swojej marki!
Materiał promocyjny
Kalendarze
Kalendarze biurkowe, ścienne czy nawet osobiste to, nawet w czasach wszechobecnej elektroniki, bardzo potrzebne akcesoria. W każdym biurze powinien znaleźć się chociaż jeden terminarz w miejscu widocznym dla wszystkich. Warto przestrzeń takiego gadżetu wykorzystać na reklamę naszej marki. Nie tylko wpisze się w świadomość, ale będzie oddziaływać przez okrągły rok, co stanowi długofalową, skuteczną formę promocji. Wygodny druk i przemyślany projekt to klucz do sukcesu tego rozwiązania. Zdecydowanie zwróci się ono, a pomoże nawiązać długotrwałą relację z klientem.
Torby i plecaki
Dużą popularnością od kilku lat cieszą się inne praktyczne gadżety takie jak plecaki czy torby na jedno ramię. Możemy je rozdawać za współpracę lub rozsyłać w ramach organizowanych konkursów. Ludzie uwielbiają wszystko, co darmowe, z pewnością skuszą się również na taki zestaw. Każdy, kto nosi torbę z logotypem naszej firmy, staje się tym samym mobilnym ambasadorem marki, co pozwala na szerokie zasięgi nie tylko w Internecie. Wygodna metoda, która łączy w sobie przyjemne – zwłaszcza dla potencjalnego klienta – i pożyteczne – dla naszej firmy!
Minigadżety
Nie zapominajmy o druku minigadżetów, które to od lat cieszą się niezmienną popularnością. Ulotki, kubki, smycze, długopisy, a ostatnio nawet słodycze na czele z cukierkami w papierkach z nadrukowanym logotypem to przyjemne drobiazgi, których otrzymanie zawsze będzie wprowadzało pozytywne skojarzenia z daną marką. Warto jest zainwestować w szeroką reklamę z nadrukami logotypu, ona bowiem jest niezwykle skuteczna. Pozwala to na zbudowanie bezpośredniej relacji z marką, a więc i potencjalnym usługodawcą. Nieoczywiste logo czy ciekawy kształt kalendarza biurkowego to tylko niektóre z możliwości, które pozwolą nam się wyróżnić.
Na co jeszcze zwrócić uwagę?
Naszą uwagę bez wątpienia powinno zwrócić to, byśmy nie popadli w przesadę i nie zasypali klienta swoimi gadżetami, wówczas staną się one bowiem bezużyteczne i wylądują głęboko w szufladzie. Jeśli jednak zadbamy o jakość, dobre wykonanie i oryginalny wygląd jest szansa, że to właśnie nasz kalendarz, kubek czy planner staną się tym ulubionym, który będzie służyć – a więc i promował markę – przez długie lata. Dbajmy o dobre relacje zarówno ze stałymi klientami, jak i starajmy się pozyskiwać nowych. Ten rodzaj dywersyfikacji daje nam znacznie większą szansę na marketingowy sukces i utrwalenie wizerunku na rynku.
Materiał promocyjny