Nie masz konta? Zarejestruj się

Materiały promocyjne

Pozycjonowanie stron w Google - przełom w skutecznym dotarciu do klienta?

13.02.2020 15:04 | 0 komentarzy | 633 odsłony | red

Materiał promocyjny

W jaki sposób skutecznie dotrzeć do klienta? Idealnym rozwiązaniem jest wielotorowa komunikacja, w której wykorzystujemy każdy z możliwych kanałów dystrybucji. Jeśli do płatnej reklamy dodamy optymalizację SEO to wyniki poniesionych działań, mogą być bardzo dobre. Dlaczego pozycjonowanie stron Google to ważny element strategii dotarcia do klienta?

0
Pozycjonowanie stron w Google - przełom w skutecznym dotarciu do klienta?
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Pozycjonowanie stron w Google - na co zwrócić uwagę?

Przede wszystkim konieczne jest zrozumienie całego procesu pozycjonowania, nie tylko globalnego, ale również w odniesieniu dla konkretnych lokalizacji np. Poznania, Krakowa, Warszawy. Nigdy nie powinniśmy podchodzić do niego, jak do działania jednorazowego. Pozycjonowanie powinno być rozumiane, jako stały proces, w którym co jakiś czas, są wprowadzane zmiany optymalizacyjne.

Efekty pozycjonowania nie będą widoczne od razu. W przypadku tego działania, konieczna jest cierpliwość i bezpieczeństwo. Można odnieść szybkie efekty, ale przy niebezpiecznym linkowaniu bardzo łatwo o nałożeniu kary przez Google. Dlatego z dobrym specjalistą SEO, będziesz zdobywał pozycje w wyszukiwarce długofalowo i w dłuższym odstępie czasu. To ważne, by trzymać się właśnie tych zasad.

Jak dobrać specjalistę SEO?

Istotą współpracy ze specjalistą SEO jest zaufanie. Powinieneś go traktować jak doradcę, przewodnika oraz w pełni oddać mu kierowanie pracami na Twojej witrynie.

Pamiętaj, że dobry specjalista SEO, będzie chciał wprowadzać na Twojej stronie zmiany optymalizacyjne, które będą miały na celu poprawę widoczności w wyszukiwarce. Twoim zadaniem będzie świadome i konsekwentne zamieszczanie takich wytycznych i szybka realizacja.

Specjalistów SEO znajdziesz w całej Polsce i prawdopodobnie będziesz współpracował z nim głównie online. Pozycjonowanie Poznań, Wrocław, Gdańsk? Nie ma problemu.

Dlaczego pozycjonowanie SEO lepiej oddać specjalistom?

Ponieważ pozycjonowanie Google to środowisko nie tylko wymagające posiadania ogromnej wiedzy specjalistycznej, z elementami programowania oraz znajomości narzędzi, ale także bardzo konkurencyjne.

Trudno odnieść sukces w pozycjonowaniu, jeśli działamy bez dobrze obranej strategii oraz koncepcji działań. Nie zawsze będziemy prowadzili takie same działania, dla poszczególnych lokalizacji np. inne dla Poznania, inne dla województwa dolnośląskiego.

Każdy specjalista SEO, który działa w oparciu o dobrze uporządkowane procesy, już na poczatku współpracy przeprowadzi audyty optymalizacyjne, zweryfikuje zawartość strony, a następnie zajmie się wyszukiwarką.

Działania SEO przebiegają bowiem także w obrębie zebrania zewnętrznych sygnałów rankingowych. Konieczne jest zbudowanie pozytywnej historii linkowania z serwisów, a także zamieszczenie strony w tematycznych katalogach.

Bez znajomości odpowiednich platform, nie ma szans, na precyzyjne dotarcie do wyznaczonej grupy docelowej.

Czy pozycjonowanie SEO jest trudne? Nie, to raczej proces wydłużony w czasie, który wymaga posiadania określonej wiedzy. I tutaj, można napotkać na problemy. Wiedzę o tym, jak działa Google, jak pozycjonować, które działania przyniosą korzyść, a które wręcz przeciwnie, tylko zaszkodzą witrynie, to wiedza, którą posiadają specjaliści.

Jeśli nigdy nie realizowałeś kampanii SEO, nie korzystałeś z płatnych kampanii to lepiej pozostaw te działania fachowcom. Tak będzie nie tylko znacznie bezpieczniej dla Twojej strony, ale przede wszystkim również skuteczniej.

Materiał promocyjny