Przełom Online
Redaktor naczelna "Przełomu" zaprasza z Dulowej
Komentarze
10 komentarzy
@tornet umówmy się wspieranie papierzaka jest jak promowanie pisania na tablicach kamiennych. Dzisiaj w powiecie umarło kilka, kilkanaście ludzi a na ich miejsce urodzili się nowi z tymże ci nowonarodzeni prawdopodobnie gazety będą oglądać w muzeach. Kończy się epoka gazet i tyle. Można dodac więcej czyli gazeta sama w sobie jest nie ekologiczna a jej produkcja szkodzi środowisku. Przełom musi szukać biznesu w inny sposób niż wspieranie czegoś co odchodzi do lamusa. Czy można to robić. Moim zdaniem tak ale trzeba zmienić strategie działania. Czym szybciej tym lepiej :)
@ tornet brawo. Kreatywnie. Jeden mądry Amerykanin kiedyś powiedział: "Nie pytaj co możne dać Ci Przełom ale co Ty możesz zrobić dla Przełomu" ... czy jakoś tak :)
Promocja to ważne działanie w każdej firmie, bez względu na to, czy wiedzie się jej dobrze, średnio czy słabo. To, że zmienia się czytelnik i zmieniają się nośniki informacji, że coraz chętniej szukamy informacji na portalach w internecie, to też nic nowego. Koski pełne są jednak jeszcze papierowych gazet i my też ciągle mamy Czytelników, przyzwyczajonych do papieru, z czego bardzo się cieszę i za co przy tej okazji bardzo im dziękuję. Jak Państwo zauważyli „Przełom” można jednak też kupić w wersji elektronicznej, a część informacji przeczytać na portalu przelom.pl. Posiadając te dwa nośniki informacji (gazetę papierową i portal) działające w ramach jednego wydawnictwa prowadzimy politykę synergii – wzajemnego wsparcia. W gazecie promujemy nasz portal, na portalu to co w „papierzaku”. I te moje wideo „zachęcacze”, które od kilku tygodni Państwo obserwują, są mniej czy bardziej udolną próbą realizacji tego zmierzenia. Przy tej okazji chcemy też promować miejsca w których można kupić „Przełomem”, czasem związane z nami od wielu lat (na razie bez znajomości i bez pieniędzy). Za wszystkie uwagi, te krytyczne i pozytywne dziękuję, bo przecież to co robimy przede wszystkim Wam powinno przypaść do gustu. PS. Oddzielne zdanie komentarza kieruję do TSA, który niewybrednym stylem swoich komentarzy i jedynie irytującymi docinkami obraził już każdego dziennikarza „Przełomu”, a jego opinia na każdy temat jest tak przewidywalna, że nie ma sensu w ogóle się do niej odnosić.
A to żeś @Promil_pl mądrze powiedział
Nie róbmy nic nie będzie nic. Bardzo dobrze że gazeta szuka rozwiązań na siebie. Do rozważenia aby firmy mogły być sponsorem odcinka. Czyli zanim o papierzaku to do 1 min. o sponsorze. Czym się zajmuje, gdzie ma siedzibę no i na hasło przełom rabat 10% :) u sponsora odcinka. Dodatkowo więcej energii skupiłbym na gazecie czyli fizycznie pokazać kamerą omawiane artykuły, paluchem pokazać najistotniejsze informacje w artykule. Emisje skrócić do max. 4 minut. Czuwaj!
Pani Kaim, zachęca Pani do kupowania, ale w taki sposób, że ręce opadają. Przecież ten materiał zniechęca, a reklama firmy "sieci" opłacona, czy po znajomości?
Sprzedaż spada, więc zachęcać trzeba mimo że od wielu lat konkurencji na lokalnym rynku nie ma choćby w postaci Kreatora, życzę Przełomowi jak najlepiej ale podobnie jak Chrzanów wymiera i ludzie wyjeżdżają tak coraz mniej osób kupuje papierzaka. Jedyne co bardzo mi się nie podoba w tym materiale to autopromocja sklepu w Dulowej - słabe to.
Drogi Lajterze_1980, "artykuł" ten jest o tym, że na rynku jest taki produkt jak tygodnik "Przełom", a ja staram się zachęcić do jego czytania. Pozdrawiam i oczywiście zapraszam do lektury "Przełomu" :)
Urocza ta nasza Pani Redaktor :-)
Hura hura hura hura - super artykuł! Żadnych błędów. Tylko o czym on jest?