Nie masz konta? Zarejestruj się

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Panie Krzysztofie.. Teoria mówi że korek jak i reszta samochodu jest pana własnością, wiec „długotrwały” czas oczekiwania na to jak pracownik stacji „w końcu” wyjdzie z budynku czy podejdzie do Pana, można poświęcić na odkręcenie korka. To że Klient odkręci czy nie odkręci sobie korka na stacji to świadczy tylko o poziomie jego kultury tak samo jak powiedzenie czy odpowiedzcie na „Dzień dobry”. Z drugiej strony poziom kultury pracownika można poznać czy po zatankowaniu zakręci korek czy nie, bo „operacje” przy korku nie należą do obowiązku pracownika stacji (wiec praktyczne za to mu nie płacą).

Napisany przez ~~były pracownik SP, 03.02.2010 18:44

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 52.207.218.95 / ec2-52-207-218-95.compute-1.amazonaws.com
claudebot