Nie masz konta? Zarejestruj się

Historia

Gadżet z PRL

10.02.2016 10:09 | 0 komentarzy | 2 966 odsłony | red

Materiały promocyjne podlegają modom, podobnie jak ubrania. Nikt nie wręcza już cenionych kiedyś zapalniczek z logo, ale pendrive z firmowym napisem jest mile widziany. Kilkadziesiąt lat temu było inaczej. Taniej i bez podejrzeń o korupcję.

0
Gadżet z PRL
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Gdy na świecie rozdawano klientom kolorowe foldery i naklejki reklamowe, to nad Chechłem wręczano proporczyki. Technikę ich produkcji opanowano na najwyższym poziomie. Lokalna poligrafia nie była natomiast
w stanie produkować naklejek zwanych wtedy ,,plastikowymi" (w odróżnieniu od wodnych, czyli kalkomanii). Wręczano więc gościom proporczyki, a oni wieszali je na słomiankach, albo przypinali do tapicerki w autobusach, gdzie potem latami dyndały...
Przełom nr 5 (1229) 3.2.2016