Nie masz konta? Zarejestruj się

Artykuły sponsorowane

13.01.2018 13:02 | 0 komentarzy | 1 274 odsłona | Poradnia Dietetyczna Dobry Dietetyk

Artykuł sponsorowany

Wielkimi krokami przyszedł Nowy Rok i nowe postanowienia, kolejne wyzwania, kolejna próba zrzucenia kilogramów, zainwestowania w swoje zdrowie i dobre samopoczucie...czy jednak warto czekać, czy może wziąć się do pracy już teraz, zaraz, a nie od kolejnego poniedziałku, kolejnego miesiąca czy kolejnego roku?

0
Postanowienia noworoczne
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Nowy Rok to idealny czas na pewne zmiany. Nie trać czasu i zdrowia, postaw mały krok a później już będzie z górki. Osiągnij sukces tak jak Pan Krzysztof czy Pani Jola z mężem. Oni osiągnęli ogromny sukces! Teraz czas na Ciebie!



Pięć posiłków to mniej niż trzy
Większość z nas uważa, że nadwaga, która zwiększa się wraz z upływem lat jest spowodowana nadmiernym spożyciem kalorii z pożywienia. Niestety w rzeczywistości bardzo często nie jest to prawdziwe. Dzięki wnikliwej analizie sposobu odżywiania moich pacjentów zauważyłem, że większość z nich spożywa zdecydowanie mniej kalorii niż wynosi ich dzienne zapotrzebowanie. Co raz częściej przyczyną nadwagi nie jest nadmiar zjadanych kalorii lecz brak regularności w odżywianiu

Regularnie, często, nie za dużo.
Wstając rano, przeważnie nie mamy apetytu. W biegu wypijamy czarną kawę i spieszymy do pracy. W ciągu dnia nie odczuwamy głodu, nie mamy czasu na myślenie o jedzeniu. W domu rozpoczyna się prawdziwa uczta. Spożywamy to co nam wydaje się najlepsze. Niestety po przegłodzeniu nasz mózg wybiera posiłki tłuste i słodkie. Pojawiają się takie posiłki jak chipsy, paluszki, orzeszki solone, Coca-cola. Ilość spożywanych kalorii nie odbiegałaby od ogólnych zaleceń. Problem więc tkwi w regularności i jakości jedzenia. Regularność odżywiania jest ważnym czynnikiem pomagającym utrzymanie należytej masy ciała oraz stanu zdrowia. Zbyt mała ilość posiłków w ciągu dnia oraz zbyt długie przerwy między nimi mogą znacząco wpływać na przebieg otyłości oraz wiele chorób jak miażdżyca, cukrzyca, marskość wątroby czy zaburzenia hormonalne. Aby zachować zdrowie i prawidłową wagę ciała powinniśmy spożywać min. 4-5 posiłków dziennie, w odstępach nie dłuższych niż 3 godziny i co najważniejsze o jednakowych porach. Nasz organizm wielogodzinny post odbiera jako szczególne zagrożenie i w obawie przed kolejną próbą głodzenia, spożywany pokarm kumuluje, głównie w postaci zapasu tkanki tłuszczowej.

Poradnia Dobry Dietetyk zaprasza do skorzystania z darmowej wizyty w gabinecie dietetycznym. Na spotkaniu przeprowadzone zostaną pomiary antropometryczne oraz analiza masy i składu ciała.

Wystarczy umówić się telefonicznie lub wchodząc na stronę:



Poradnia Dietetyczna Dobry Dietetyk
Ul. Krakowska 31/201
32-065 Krzeszowice 
Tel. 733 773 067

e-mail: a.kucharski@dobrydietetyk.pl

Godziny otwarcia:
Poniedziałek, środa 11:00-19:00
Piątek 7:00-15:00

Artykuł sponsorowany