Nie masz konta? Zarejestruj się

Chrzanów

System sfiksował. Pojawiły się problemy z płaceniem za wodę

14.02.2018 15:53 | 2 komentarze | 5 204 odsłon | Tadeusz Jachnicki

W chrzanowskich wodociągach nie działa Internetowe Biuro Obsługi Klienta (IBOK). Problem potrwa jeszcze kilka tygodni. W środę awarii uległy także łącza internetowe w bankiem.

2
System sfiksował. Pojawiły się  problemy z płaceniem za wodę
Przez kilkadziesiąt minut w środę komputery w kasach RPWiK nie łączyły się z bankiem
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

- Nie działa system komputerowy. W kasach nie da się płacić rachunków. Ludzie są odsyłani na pocztę, a tam czekają ich  dodatkowe opłaty - denerwuje się jeden z mieszkańców.

- Awaria łączy nie była zależna od nas. Trwała kilkadziesiąt minut. Mimo wszystko bardzo przepraszam za utrudnienia - mówi Szymon Wyrwik dyrektor ds. technicznych RPWiK w Chrzanowie.

Tłumaczy, że utrudnienia w systemie komputerowym, to zupełnie inna sprawa.

Są efektem zmiany oprogramowania w Internetowym Biurze Obsługi Klienta IBOK.

Prace informatyczne mogą spowodować przejściowe trudności, między innymi opóźnienie w wystawianiu faktur. To bowiem system odpowiedzialny za elektroniczne odczytywanie wodomierzy.

Wyrwik przyznaje, że uproszczona wersja systemu IBOK ponownie zacznie funkcjonować w pierwszych dniach marca, a pełna dostępna będzie za dwa, trzy miesiące.