Nie masz konta? Zarejestruj się

Chrzanów

RPWiK uruchomił internetowe biuro obsługi klienta

13.09.2016 11:53 | 2 komentarze | 10 600 odsłon | Anna Jarguz

Mieszkańcy Chrzanowa, Libiąża i Trzebini bez wychodzenia z domu mogą teraz podać stan licznika wodomierza i uregulować płatności. W sieci sprawdzą też, ile kubików wody zużyli do tej pory.

2
RPWiK uruchomił internetowe biuro obsługi klienta
W IBOK każdy będzie mógł sprawdzić, ile wody zużywał w poprzednich miesiącach
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Dziś stan licznika w domach jednorodzinnych odczytuje pracownik Rejonowego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Chrzanowie. Właściciel lub zarządca może też podać zużycie wody osobiście lub telefonicznie w siedzibie firmy.

- Dzięki internetowemu biuru obsługi klient wszystkie formalności załatwi w sieci. Po zalogowaniu się na swoje konto będzie miał możliwość podania stanu licznika, uregulowania płatności, ponadto sprawdzi, ile do tej pory miesięcznie wody zużywał, za jaką kwotę lub ile ścieków odprowadził - mówi Tadeusz Arkit, prezes zarządu Rejonowego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Chrzanowie.

Rejestracja w IBOK jest bezpłatna. Konto można założyć bez wychodzenia z domu na stronie internetowej lub poprzez dostępny w sieci formularz. Formalności każdy może załatwić także osobiście w siedzibie chrzanowskich wodociągów, przy ul. Jagiellońskiej.